Saturday 18 February 2012

Ini Ruang Hatiku

Salam kawan2 sekalian..
What's on my mind now?
Lets talk about me n 'him' tonite..
'He' is a person who really understand me, appreciate me, knows what da best for me n for us..
'He' never stop to advice me, give me some strength to let me know that he always beside me.. 
Tq awak utk smua pengorbanan awak pd saya.. 
Mmg x terhitung dek jari, x terhitung juga tinggi nye keikhlasan awak..
Saya sering kali berdoa agar Allah beri sy pluang utk trus mencintai awak, dan dicintai awak sepanjang hidup kita..
InsyaAllah jodoh kita sentiasa berpanjangan dan sy tahu, Allah tau ape yg tbaik utk kita..
"I'll stay by ur side" just a simple word, but too much meaning for us..
Everythings happen come with the reason, and the things always make we more understand each other..
Allah tidak akan menguji hambanya sekiranya kita x mampu menerima ujian itu..
Awak, kita sama2 tanam sifat sabar dan tabah dgn lebih dalam lagi eh..
Saya harapkan yg terbaik dari awak, dan saya harapkan sy dpt jadi yg terbaik utk awak..
InsyaAllah..
Awak, selagi Allah masih bg sy peluang dan kesempatan, saya nk ckp saya syg awak!! 
Terima kasih awak sbb awak byk sgt tlg saya x kira masa sy ssh atau senang..
Bila sy ssh, nk mntk tlg, awak x pernah lari laju2 tinggalkn saya.. hehe.. 
Tapi awak berlari sepantas kilat menuju ke arah saya..
Terima kasih awak..
Kita doa sama2 tau..
Saya syg awak!

No comments:

Post a Comment