Tuesday 9 October 2012

Assalammualaikum wbt...

Kini aku berada di tahun terakhir pengajianku.. Agak tekanan perasaan jgk la aku ni.. Terlalu byk research yg perlu dibuat utk semester ni, terlalu byk subjek dan chapter yg perlu aku cover.. Impian tinggi, usaha juga perlu lah setinggi impian aku tu.. Never give up wany!!! "Kamu" bijak, selalu DL.. aku? haiishhh ni yg membuatkn jiwa berkobar2 nk study ni.. 

Walaupun kerja bertimbun, journal serta menemani, tapi hidup kena la happy.. kalau kita stress, mmg x jd ape la.. mempositifkan diri sntiasa walaupun perkara tu sgt berat utk kita pikul.. Dengan berblogging ni rasenya dpt la aku mluahkn rase stress, sedih, marah, semua nya di sini.. kalau cte kt org, tkt org pnt mndgr, dan mcm2 la.. bila mnulis di blog, xde sape mrh.. hehe..

Ok la, i've to go.. byk sgt kerja nk dibuat.. Love u guys! Pada 'kamu', all the best syg.. i love u!! <3

No comments:

Post a Comment