Sunday 28 October 2012

Speechless for the whole day

Assalamualaikum..

Hari ini hari yg sgt2 buat aku bersedih..
oh Tuhan, dugaan ape yg KAU turunkan buat dirinya..
Aku harap dia akan sentiasa redha dgn ketentuanMU..
Dia, kemalangan di Kampung Melayu, Subang.. 
Otw pulg ke s.alam dr Temerloh..
Dia menghadapi keretakan tulang dada..
Berita ini sgt2 membuat aku menangis seharian, tidak tenang seharian, dan sentiasa mengirimkan doa buat dia yg tersayang..
Aku di sini akan sentiasa mendoakan kamu di sana..
Aku doakan agar kamu sentiasa sihat, dilindungi dr segala kecelakaan..
Semoga kamu dilindungi di mana jua kamu berada..
Aku akan selalu berdoa agar kesihatan kamu kembali pulih seperti sediakala..
Kerana aku tak sanggup melihat perkara sebegini berlaku pd kamu..
Seolah2 menghiris hatiku dgn berita ini..
Ketahuilah kamu yg aku myyangi dirimu, sepenuh hatiku..
Sekalipun sikapku, keegoanku, sering kali buat kamu terluka, tp percayalah bukan niatku utk buat kamu begitu..
Aku tidak sanggup lakukan itu pd mu..
Andai ditakdirkan kamu pergi pada 'si dia', aku berjanji akan merelakan hatiku dgn pemergianmu..
Aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaanmu, sekalipun saat itu aku telah pergi jauh darimu.. 
Harapanku, tanam kan dlm hati ku kepercyaan pdmu, jujur pd ku siapa di dlm hatimu saat ini,. hanya 1 jawapn yg aku inginkn utk menentukan aku masih di sini, atau aku harus pergi.............
Jika kamu terbaca blog ini, ketahuilah yg rasa syg dan cinta dlm hatiku ini masih di sini utk kamu.. 
Kembalikan kepercayaan ku buat kamu........ 
Hanya 1 jawapan aku inginkan darimu.......
Salam sayang... 

No comments:

Post a Comment