Tuesday, 10 May 2011

Happy Mother's Day!!




HAPPY MOTHER'S DAY!! baru2 ni kita baru je sambut hari ibu.. ape yg kita fhm mengenai hari ibu?? mengikut tarikh, kita hanya sambut hari ibu setahun sekali jeww.. tp adakah wajar kita menyambutnya hanya sekali dlm setahun? sebagai seorg anak, manfaat kan lah setiap hari itu sebagai hari ibu kerana esok lusa kita sendiri tidak akan dapat menjangka apa yang akan berlaku.. Di sini, ape yg sy nk kongsikn dgn kwn2 ialah sambutan kluarga sy utk mama kami yg tercinta.. kami sambut sehari awal dr tarikh sbnr.. over gila excited nye psl.. hehe.. abg sy nih mmg sk la wat surprise kononnye.. dia g shopping ngn wife dia, dan2 je balik bwk kek.. pergh trkejut mmg ye pn.. igtkn dia nk bg kt sy, tp rupenya utk mama kami.. aduh prasan btol sy time tuh.. (^0^) hehe.. kbetulan time tu lunch time.. alang2 tuh, sambut la skali bersama lilin yg diberi percuma.. pakej la katekn,, lps mkn2 tghari tuh, kami sekeluarga dok over brgambar2 n mkn kek.. tp sory la, gmbr kluarga x dpt dipapaparkn krn under P&C.. mcm akta syarikat plak ase,.. aduh aku ni,. hehe.. kami sbnrnye trpakse smbut awal sbb abg n wife dia trpakse pulg ke kL ptg itu jg krn mnunaikn tggugjwb masing2., inilah sdikit sbyk prkongsian mgenai sambutan hari ibu kluarga ku.. walau x la meriah yg amat, yg pntg cara kita menghargai ibu or mak or mummy or mama kita.. hehe,, MAMA, SELAMAT HARI MAMA.. I LOVE U SOOO MUCH!! HUG N KISS 4 U MOM! MUAH2.. =)

1 comment: